Personlig kundservice - När du har frågor om ditt köp av tillbehör och verktyg i vår e-handel
Vår kundservice har öppet måndag till fredag kl. 7.00-18.00. De hjälper dig med att spåra din order, när du har frågor om din beställning eller när du har övriga frågor gällande vår e-handel.
- klicka på "Kontaktformulär kundservice" nedan för att komma i kontakt med vår kundservice.
Frågor och synpunkter om ditt verkstadsbesök - Ta kontakt med din verkstad
Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med våra tjänster. Om du har frågor eller synpunkter eller är missnöjd med ditt verkstadsbesök ska du i första hand ta kontakt med verkstaden som utförde arbetet och reklamera felet till verkstaden.
Här hittar du kontaktuppgifter till våra verkstäder.
Om du inte kan komma i kontakt med verkstaden kan du reklamera ditt verkstadsbesök genom att kontakta dem via länken Reklamation verkstadsbesök nedan.
Du kan läsa om våra villkor här på vår hemsida. Det är viktigt att du gör en reklamation snarast efter att du upptäckt felet. Om du reklamerar felet för sent förlorar du rätten att åberopa felet.
Om du och verkstaden inte kommer överens i ett reklamationsärende hänvisar vi till.
Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid ARN:s beslut.
Reklamation verkstadsbesök
Kontaktformulär kundservice
När du kontaktar oss via vårt kontaktformulär hanterar vi dina personuppgifter enligt Autoexpertens personuppgiftspolicy
Svar på de vanligaste frågorna hittar du till höger