Personlig kundservice - När du har frågor om våra tjänster
Vår kundservice har öppet:
måndag till torsdag kl. 7.00-17.00
fredag kl. 7.00-16.00
Klicka på "Kontaktformulär kundservice" nedan för att komma i kontakt med vår kundservice.
Kontaktformulär kundservice
Ta kontakt med din verkstad om du har frågor och synpunkter om ditt verkstadsbesök
Vi vill att du som kund ska känna dig trygg hos oss. Om du har frågor, synpunkter eller är missnöjd med ditt verkstadsbesök ska du alltid ta kontakt med den verkstad som utförde arbetet. Det är verkstaden som ansvarar för och hanterar reklamationer. Det är viktigt att du gör en reklamation snarast efter att du upptäckt felet. Om du reklamerar felet för sent förlorar du rätten att åberopa felet. Här hittar du verkstadens reparationsvillkor.
Om du har försökt nå verkstaden utan resultat kan du göra din reklamation via länken Reklamation verkstadsbesök nedan. Formuläret måste vara komplett ifyllt och kvitto på utfört arbete måste bifogas. Verkstaden får en kopia på gjord reklamation och de ska återkoppla till dig inom fem arbetsdagar.
Reklamation verkstadsbesök
När du kontaktar oss via vårt kontaktformulär hanterar vi dina personuppgifter enligt Autoexpertens personuppgiftspolicy.
Vänligen observera att vi kan inte ta emot reklamationer på telefon på Autoexperten Kundservice.
Om du och verkstaden inte kommer överens i ett reklamationsärende hänvisar vi till Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid ARN:s beslut.
Svar på de vanligaste frågorna hittar du till höger